20 Vjet per Qendrën e Sigurisë së Makinave Volvo
Mesatarisht, ajo rrëzon të paktën një markë të re Volvo në ditë. Dhe ka qenë thelbësore në ruajtjen e pozitës së Volvo Cars si një lider në sigurinë e automobilave deri në ditët tona.
Këtë vit, laboratori i përplasjeve i Qendrës së Sigurisë së Makinave Volvo feston 20 vjetorin e tij. Në kohën e hapjes së tij nga mbreti Suedez, në vitin 2000, ai ishte një nga laboratorët më të përparuar të përplasjes në botë dhe në shumë mënyra është ende sot.
Deri më sot, ajo ndihmon inxhinierët e Volvo Cars të shtyjnë opsionet e sigurisë dhe të mësojnë nga aksidentet e trafikut në jetën reale, pasi kompania synon për një të ardhme në të cilën askush nuk lëndohet ose plagoset rëndë në një Volvo të re.
“Të jesh i përkushtuar ndaj sigurisë nuk ka të bëjë me kalimin e një prove ose marrjen e një vlerësimi të sigurisë”, tha Thomas Broberg, një nga inxhinierët kryesorë të sigurisë së Volvo Cars dhe një veteran i dy dekadave të kompanisë. “Angazhimi ynë për sigurinë ka të bëjë me zbulimin se si dhe pse ndodhin aksidentet dhe dëmtimet e më pas zhvillimin e teknologjisë për të ndihmuar në parandalimin e tyre. Shresojmë që punë jonë pionere të frymëzojë të tjerët të ndjekin, ambicien tonë për te zvogëluar viktimat e trafikut rrugor në të gjithë botën.”
Laboratori I përplasjeve i Qendrës së Sigurisë së Makinave Volvo është një strukturë shumëfunksionale e cila lejon inxhinierët e sigurisë së Makinave Volvo të rikrijojnë situata të panumërta trafiku dhe aksidente, dhe të kryejnë teste te cilat tejkalojnë kërkesat rregullatore.
Laboratori përmban dy pista provash përkatësisht 108 dhe 154 metra të gjata. Më e shkurtra nga të dyja është e lëvizshme dhe mund të pozicionohet në një kënd midis 0 dhe 90 gradë, duke lejuar në provën e përplasjes në kënde dhe shpejtësi të ndryshme, ose për të simuluar një përplasje midis dy makinave në lëvizje. Makinat mund të përplasen me shpejtësi deri në 120 km/orë.
Jashtë, ka vend për kryerjen e testeve si përplasjet e rrotullimit dhe skenarët e daljeve nga rruga, ku makinat lëshohen në një hendek me shpejtësi të lartë. Këtu, Volvo Cars gjithashtu ofron mundësi të shërbimeve të shpëtimit për të forcuar aftësitë e tyre për të shpëtuar jetën, sic bëri në fillim të këtij viti kur lëshoi Volvo të ri nga një lartësi prej 30 metrash për të simuluar dëmtimin e rëndë të gjetur në skenarët e përplasjeve ekstreme.
Brenda sallës kryesore, një pengesë e madhe përplasjeje përdoret për të provuar ndikime të ndryshme ballore, të pasme dhe anësore. Me një peshë mahnitëse 850 ton, mund të lëvizet nëse është e nevojshme me ndihmën e jastëkëve të ajrit.
Për më tepër, ka shumë pengesa të tjera fikse dhe të lëvizshme që përdoren në testimin e përplasjeve, duke përfshirë një strukturë të ngjashme me drerë per te simuluar përplasjet që përfshijnë këto kafshë.
Gjatë përplasjeve, makina, manekinët e provës së përplasjes dhe pengesat janë të pajisura me sensorë që lejojnë inxhinierët e Volvo Cars të regjistrojnë të gjithë zinxhirin e ngjarjeve në detaje. Dhjetëra kamera me definicion ultra të lartë gjithashtu filmojnë testin e përplasjes nga cdo kënd të imagjinueshem.
Para një testi përplasjeje fizike, modeli i makinës në fjalë tashmë ka kaluar nëpër mijëra teste përplasje të simuluara në kompjuter. Të gjitha të dhënat e gjeneruara nga këto prova përdoren më pas nga inxhinierët e Volvo për të të zhvilluar makina më të sigurta.
Ndërsa kompania shkon drejt një të ardhme tërësisht elektrike, Qendra e Sigurisë është pajisur dhe përgatitur vitet e fundit posacërisht për të ekzekutuar në mënyrë të sigurt testet e përplasjeve të makinave elektrike gjithashtu.
“Pavarësisht nga skenari, ne mund ta rikrijojmë atë këtu në Qendren e Sigurisë së Makinave Volvo dhe ta analizojmë atë në detaje”, tha Thomas Broberg. “Për mua është shumë frymëzuese të kuptoj që për cdo orë testimi dhe analize që i vendosim, ne i afrohemi gjithnë e më pranë ambicies tonë që askush të plagoset seriozisht në një Volvo të ri.”